vrijdag 30 oktober 2015

Stamppot Jazz met ………………politieke jus!

Beste democraat,

Datum: vrijdag 20 november
Tijd      : vanaf 16.30 uur/17.30 uur
Waar    : De Patrijs Colijnsplaat

Doorgaans krijg je van ons een uitnodiging voor een ledenvergadering of een landelijk congres. Nu gaan we het eens anders doen: Stamppot, Jazz en een Bierproeverij in Colijnsplaat!
Tussendoor vertellen de fracties van de regio Oosterschelde in het kort waar zij zich actief voor hebben ingezet en gaan inzetten. Genoeg gespreksstof dus om met andere leden en/of met jouw introducé (neem gerust  een geïnteresseerde mee!) vrijblijvend van gedachten te wisselen. Geen grote groepsgesprekken, maar gewoon tijdens het eten van de stamppotten. Je maakt je eigen politieke jus!

Programma

16.30:  Rondleiding zagerkwekerij (voorheen de tongkwekerij, pal naast de Zeelandbrug, Noord-Beveland.) Dit is optioneel, graag bij jouw anmelding aangeven of je hiervan gebruik maakt.

17.00-17.30: inloop De Patrijs in Colijnsplaat

17.30: start bierproeverij van Peelander bier, pitches van de fractievoorzitters, stampottenbuffet en jazz

20.00 einde

Graag aanmelden vóór 12 november bij stevenklatte@live.nl

Per persoon vragen wij ter plaatse een symbolische bijdrage van € 6,60.

We hopen dat je, evt samen met een introducé (leuk!), deze manier van met elkaar nader kennis maken kan waarderen en zien je graag de 20ste in Colijnsplaat.
Bestuur van D66 Oosterschelde